28 sierpnia, 2014Strona główna

Nowe technologie napędzają rynek nieruchomości

W ostatnich latach deweloperzy niejednokrotnie doświadczyli, że w ich branży nie istnieje coś takiego, jak sezon ogórkowy. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak smartfony, tablety czy laptopy oraz wszechobecnemu internetowi, Polacy na urlopie zamiast odpoczywać, porównują oferty inwestycyjne. I tuż po wakacjach pukają do drzwi biur sprzedaży.

W ostatnich latach deweloperzy niejednokrotnie doświadczyli, że w ich branży nie istnieje coś takiego, jak sezon ogórkowy. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak smartfony, tablety czy laptopy oraz wszechobecnemu internetowi, Polacy na urlopie zamiast odpoczywać, porównują oferty inwestycyjne. I tuż po wakacjach pukają do drzwi biur sprzedaży.

Wiele zgłaszających się do nas osób, przed wizytą w biurze sprzedaży, zapoznaje się z ofertą dostępną na naszej stronie internetowej – mówi Agata Nowaczyk, przedstawicielka PB EKONBUD-FADOMDzięki internetowi przeglądanie rynku mieszkań może odbywać się niemal w każdym miejscu, co jest dla klientów bardzo wygodne – dodaje .

Jak można przypuszczać na podstawie zachowania klientów i wypowiedzi czołowych polskich deweloperów, internet ułatwia nie tylko szybką komunikację bez względu na to, gdzie spędzamy wakacje, ale również pomaga rozeznać się w „aktualnościach” – organizowanych eventach, np. dniach otwartych czy stopniu zaawansowania prac budowlanych. Internet ułatwia nam komunikację i wizualizację naszych działań w obrębie inwestycji – potwierdza Tomasz Palacz, prezes zarządu PlanetBud Development – Staramy się średnio co tydzień wprowadzać na naszej stronie internetowej nowe informacje i zdjęcia ukazujące postępy w pracach budowlanych – zapewnia. Do biur sprzedaży nie przychodzi się już nieprzygotowanym, dopytując o takie oczywistości jak cena czy liczba dostępnych lokali. Klienci przychodzą do naszego biura z bardzo dużą wiedzą odnośnie inwestycji i jej otoczenia. Dokładnie znają m.in. rzuty mieszkań i liczbę zajętych oraz wolnych lokali – przyznaje Tomasz Wnuk, dyrektor generalny spółki Łacina-Dom, odpowiedzialnej za inwestycję Malta Fountain w Poznaniu.

Co jeszcze przyczyniło się do odnotowanego w ostatnich latach, wakacyjnego wzrostu zainteresowania nieruchomościami? Nie bez wpływu na gorący, letni sezon w branży była możliwość uzyskania dofinansowania z rządowego programu dopłat „Mieszkanie dla Młodych”. Okazało się, że licząc na uzyskanie pomocy finansowej od państwa, więcej osób rozgląda się za nowym lokum.Ponad 80% naszych klientów stara się lub będzie się starać o dofinansowanie z rządowego program – mówi Krzysztof Krzyżaniak, współwłaściciel KM Building – Dzięki niemu, wizja własnego domu czy mieszkania stała się bardziej realna – dodaje. Taki sam trend zaobserwowała Magdalena Czuryńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w działającej na terenie Plewisk spółce Twoje M: MdM znacząco napędza popyt na rynku nieruchomości, dzięki czemu możemy realizować kolejne etapy naszych inwestycji – potwierdza Czuryńska.

W czasie wakacji klienci, bez względu na to, czy korzystają z MdM czy nie, bynajmniej nie próżnują. Wolą wykorzystać ten czas na dokładne przyjrzenie się inwestycji oraz obejrzenie budynków. Często na podstawie tych oględzin podejmują ostateczną decyzję o zakupie. Wiemy, że nasi klienci wykorzystują dni urlopowe na wnikliwe przeanalizowanie naszej oferty. A dzięki temu, że nasz budynek jest już gotowy i po odbiorze, dużo czasu poświęcają na obejrzenie kilku mieszkań, poznanie obiektu i jego najbliższego otoczenia czy istniejącej infrastruktury – mówi Marlena Zapalska ze spółki Proxin Ogrody, inwestora Nowych Ogrodów I.

Po tak pracowitym lecie, deweloperzy w nowym sezonie spodziewają się jeszcze więcej sfinalizowanych transakcji. Nieustannie też rozbudowują swoje oferty, żeby dostosować je do coraz większych potrzeb rynku. Np. RED Real Estate Development w tym roku rozpocznie budowę kolejnego etapu inwestycji RED Park. Stawiamy na nowoczesny projekt architektoniczny. Mieszkania z obszernym tarasem, balkonem, loggią, a nawet z ogródkiem to tylko część naszej oferty – zdradza Roma Pikulska, marketing manager firmy RED Park.

    Devenir accro au Viagra | Sicherheit Ihr Viagra nicht geheim | Viagra voor vrouwen | Il Viagra può aiutarti | Quieres comprar Viagra