24 lipca, 2018Newsy

Twój biznes na Śródmieściu

Własny biznes to nie lada wyzwanie. Wiele osób nie podejmuje takiej „walki” ze względu na strach przed porażką. Skomplikowane procedury przy zakładaniu firmy, zagmatwany system podatkowy, próżnia finansowa czy zainteresowanie Klientów - to jedne z największych obaw towarzyszących przyszłym przedsiębiorcom.

Własny biznes to nie lada wyzwanie. Wiele osób nie podejmuje takiej „walki” ze względu na strach przed porażką. Skomplikowane procedury przy zakładaniu firmy, zagmatwany system podatkowy, próżnia finansowa czy zainteresowanie Klientów - to jedne z największych obaw towarzyszących przyszłym przedsiębiorcom.

Większości z nich można zaradzić poprzez dobre przygotowanie się „do tematu” lub skorzystanie z pomocy doradców. Jak jednak znaleźć potencjalnych odbiorców dla Naszej pracy? Istotną kwestią jest dobra lokalizacja placówki. Punkty handlowe i usługowe najlepiej radzą sobie w obrębie dużych skupisk ludzi. Na takim obszarze można liczyć na zainteresowanie przechodniów, mieszkańców osiedli oraz ich rodzin. Warto również bliżej przyjrzeć się dużym projektom inwestycyjnym na pierwotnym rynku nieruchomości. Obiekty takie często posiadają jeden (lub więcej) poziom przeznaczony pod lokale usługowe. Dzięki wykupieniu tego typu miejsca, od razu zapewniamy sobie duży zasięg, rozpoznawalność, a jednocześnie pobudzamy ciekawość mieszkańców budynku, którzy mogą stać się naszymi stałymi Klientami.

Idealnym obiektem spełniającym powyższe kryteria jest Śródmieście Odnowa – tętniące życiem, w którym parter zaprojektowano specjalnie z myślą o osobach prowadzących działalność gospodarczą. Inwestycja ta składa się z ponad pół tysiąca mieszkań, co daje możliwość zyskania ponad pół tysiąca oddanych Klientów - to z kolei gwarantuje „uprzywilejowaną” pozycję na rynku. Ciężko nie zauważyć potencjału tego miejsca. Ci, którzy pierwsi zdecydują się na wykorzystanie szansy jaką daje Śródmieście Odnowa, z pewnością będą mieć łatwiejszy start.

Zobacz inne inwestycje na Krzykach.