Autor: Dopoznania.pl
17 sierpnia, 2021Porady

Wyróżnij swoją inwestycję z wirtualnym spacerem 3D

Wirtualne spacery to nowoczesne, innowacyjne rozwiązanie, które wbrew pozorom nie jest szczególnie kosztowne, a pozwala zdecydowanie wyróżnić się na rynku usług deweloperskich. Paradoksalnie rozwiązanie to nie jest jeszcze szeroko wykorzystywane, mimo że potencjalni klienci bardzo cenią sobie dostęp do tej formy podglądu interesującej ich inwestycji.

Po co stosować wirtualne spacery?

Wirtualny spacer stosuje się przede wszystkim po to, by potencjalnym klientom nowo powstającej inwestycji pozwolić na bliższe zapoznanie się z charakterem twojej nieruchomości, dać im wgląd w interesujące ich mieszkanie czy domu, pokazać jego unikalny klimat. Takie narzędzie szczególnie cenne jest w przypadku inwestycji dopiero powstających, gdzie klient nie ma możliwości wejść do budynku, przejść się po nim, rozejrzeć. Wiemy doskonale, że takie bezpośrednie spojrzenie znacznie ułatwia podjęcie decyzji, natomiast nie zawsze deweloper na początkowym etapie inwestycji jest w stanie klientom taką możliwość zapewnić. Na mieszkanie pokazowe także czeka się jakiś czas, natomiast wirtualny spacer pozwala poczuć charakter tworzonego miejsca, "wejść" w jego przestrzeń nawet 24 miesiące wcześniej niż gotowe będzie mieszkanie pokazowe. 

Kto doceni wirtualny spacer po inwestycji?

Wirtualne spacery 3D przykuwają uwagę klientów do danej oferty, pozwalają wyróżnić nie na tle konkurencji, zaprezentować się deweloperowi w jak najlepszym świetle. Taką możliwość z pewnością docenią klienci, którzy by podjąć decyzję o zakupie nieruchomości, potrzebują ją "poczuć". Nawet gdy mieszkanie pokazowe już jest, wirtualny spacer może się okazać bardzo cennym narzędziem. Pozwala on bowiem obejrzeć mieszkanie w dowolnym miejscu. Klient może zapoznać się z nim na spokojnie, bez presji, może być w tym czasie w zupełnie innym mieście, a nawet kraju. Wirtualny spacer to także bardzo efektywna forma reklamy, która może zatrzymać wzrok potencjalnego klienta np. w mediach społecznościowych. 

Wirtualne spacery 3D dla deweloperów - gdzie można je wykorzystać?

Z wirtualnych wizualizacji warto z pewnością skorzystać na kilka sposobów, natomiast do najpopularniejszych form prezentacji wirtualnego wnętrza nieruchomosci należą:

  • strony inwestycji - pozwalają one zaprezentować spacer w kompletnej formie; klient może przejść między pokojami, skorzystać z nawigacji przy pomocy rzutu 3D czy wejść do galerii. Najbardziej atrakcyjna wersja tego rozwiązania zakłada, ze tworzysz wirtualny spacer dla każdego typu mieszkania, co jest szczególnie optymalne finansowo w przypadku gdy w inwestycji mamy tylko kilka unikatowych układów mieszkań.
  • prezentacje na smartfonie - tutaj możliwe jest wykorzystanie żyroskopu, daje to bardzo dobrą zabawę, a przy okazji jest efektywnym rozwiązaniem sprzedażowym; w tym przypadku wirtualny spacer to swego rodzaju wezwanie do działania!
  • media społecznościowe - wykorzystaj reklamy na FB, posty, materiały promocyjne i sięgnij po grafikę 360 stopni w wysokiej rozdzielczości; użytkownicy z wirtualnego spaceru skorzystają zarówno w aplikacji, jak i przeglądarce,
  • Gogle VR - usługa bardzo oryginalne, ale i wymagająca ze względu na konieczność użycia podczas prezentacji specjalnego sprzętu elektronicznego do wyświetlania spacerów.
  • panoramy 360° pomieszczeń - wykorzystywane głównie jako obrazy panoramiczne, ale niemożliwe do pokazania klientom w wersji surowej, wymagają czytnika tego typu obrazów.
  • kompletne spacery wirtualne - obsługiwane w języku JavaScript. Wykorzystywane głównie na stronach inwestycji. 

 

    Devenir accro au Viagra | Sicherheit Ihr Viagra nicht geheim | Viagra voor vrouwen | Il Viagra può aiutarti | Quieres comprar Viagra